VR speech simulation game Lisätietoa Riikka Partanen Aikataulu 1.9.2023 -31.08.2024 Kokonaisbudjetti EU-rahoituksen osuus 71000 € YK:n kestävän kehityksen tavoitteet Koulutus Tieto- ja viestintätekniikka Osaamisryhmä Digitaaliset ratkaisut Rahoituslähteet Nordplus Hankkeen tila Päättynyt Tavoite Tavoitteena on kehittää uusi opetusmenetelmä ruotsin ja suomen (s2) kielen opetukseen ja samalla kehittää VR-pedagogiikkaa korkeakoulukontekstissa. Konkreettisena tavoitteena on rakentaa VR-puhesimulaatiopeli. Tulokset Hankkeessa tuotettiin VR-simulaatiopeli, 1 tieteellinen artikkeli ja pelin traileri sekä pidettiin kansainvälinen webinaari kielenoppimisesta VR:ssä. Tulosten hyödynnettävyys Peli on vapaasti ladattavissa sekä Suomessa että Ruotsissa kun se valmistuu. Sitä markkinoidaan kaikille korkeakouluille kielten opetuksen tueksi.