Opiskelijat päivittivät Sport Resort Ylläksen asiakastyytyväisyyskyselyn 04.12.2017 Uutinen Julkaistu ennen 11/2024 Jaa somessa Jaa Facebookissa Jaa Facebookissa (avautuu uuteen ikkunaan) Jaa LinkedInissä Jaa LinkedInissä (avautuu uuteen ikkunaan) Jaa X:ssä Jaa X:ssä (avautuu uuteen ikkunaan) Restonomiopiskelijat Heta Kuosmanen, Noora Lindeman ja Annika Lämsä ovat uudistaneet Sport Resort Ylläksen asiakastyytyväisyyskyselyn osana opintoihinsa kuuluvaa kehittämisprojektikurssia. Tavoitteeksi asetettiin luoda uudistettu kysely vastaamaan toimeksiantajan toiveita. Toimeksiantaja Sport Resort Ylläs sai käyttöönsä valmiin asiakastyytyväisyyskyselylomakkeen. Asiakastyytyväisyyskyselyn tarkoituksena on kerätä asiakaskokemuksia talvikaudelta 2017–18 rinteiden kunnosta sekä muusta lasketteluun liittyvästä oheistoiminnasta niiden kehittämiseksi. Itse kysely toteutetaan keväämmällä toisen opiskelijaryhmän kehitysprojektina. Kyselyn kehittämisprojekti antoi opiskelijoille uutta ja tärkeää kokemusta asiakastyytyväisyyden merkittävyydestä, sen mittaamisesta sekä projektityöskentelystä. Kuvateksti: Projektiin kuului vierailu Ylläksellä, jolloin opiskelijat pääsivät tutustumaan kohteeseen. Tiedustelut: Projektipäällikkö Noora Lindeman S-posti noora.lindeman(ät)edu.lapinamk.fi